سلام

خیلی خوشحالم به پلاک 80 اومدی، امیدوارم مشتری دائمی نوشته های اینجا بشی راستش نوشتن تو فضای مجازی اینجا تجربه ی چهارم من تو بلاگ نویسیه که اونو از پائیز 88 شروع کردم، اوایل قرار بود پلاک 80 خاطرات و نوشته های خودم باشه که حدود یک سال همینجوری هم شد اما خُب باید یه تغییری ایجاد می شد و ساده ترین دلیلش پائیز 89 بود وقتي كه ديگه دوستائي كه تو خونه دانشجوئي بوديم از هم جدا شديم.

اگه فقط یه نکته ی بلوند گذرعمرم به من یاد داده باشه اینه که وقتی صداقت داشته باشی خیلی می گذره تا به اون چه حقته برسی واسه همینم تمام سعی و تلاشمو می کنم نوشته ها و پست های این بلاگ صداقانه باشه و مسئولیت واژه واژه نوشته های بلاگ رو به عهده می گیرم. این جا من یه زندگی مجازی دارم که خیلی ازش راضی ام و تنها دلیل رضایت من صداقت دوستان مجازی از چند سال قبل تا به امروز نسبت به من بوده، بهانه ی نوشتنم از چند سال قبل ساده بودن و مهر بلاگ نویسا نسبت به هم بوده که بدون هیچ چشم داشتی به هم هدیه می دن، به هر صورت نوشتن تو این فضا رو نمی دونم تا کی می تونم ادامه بدم ولی اعتقاد دارم:

هر آغاز یک انجام داره و هر انجامی یه سرانجام؛

این وسط واسه آغاز باید بهانه بگیری و برای انجام باید طاقت داشته باشی و واسه سرانجام باید عاشق باشی

دوران عاشقی من تو اینجا کی شروع ميشه؟!

 
(متن بالا در اكتبر 2009 نوشته شده است)
——————————————
بعداً نوشت(فوريه2013):
مطلب هاي وبلاگ بيشترشان برداشتي چند خطي از داستان هائي است كه مي نويسم و اگر چنين نباشد مطمئناً ذكر خواهم كرد و اين گونه شغلم مي شود نوشتن براي دلم! گاهي وقت ها اگر حوصله ام ياري كند براي سايت خبري شهرمان مطلب مي نويسم!